سایت تخصصی کانتر استریک

آخرین نظرات
نویسندگان

سلام خدمت شما ... 




امروز با اموزشی اختصاصی در خدمت شما خواهیم بود !!!!! 




بعضی از سی اف جی های کانتر خود به خود یعنی (اتــوماتیک) فعال میشوند 




امروز من راه حل این مشکل شما را برطرف میکنم ......



 

کافی است فایلی که لینکشو میزارم دانلود کنید 




و در مسیر محل نصب بازی خود بریزید 




اموزش : فایل Offcfg را در محل نصب بازی خود Counter strike source/cstrike/Cfg بریزید 



و بعد به بازی بروید  



با کلید ~ کنسول رو باز کنید و این رو تایپ کنید exec offcfg.cfg  



حالا مشکل شما برطرف شد 



  لینک فایل                                                                                  موفق و پیروز باشید..... 

نظرات  (۹)

۰۳ دی ۹۵ ، ۱۳:۱۵ کانتر باحاله
عالیه از این چیت خیلی خوشم اومد و از وبلاگ خوبت 


بچه ها سرزمیننننن کانتر عالییییییییییییییییه +++++++++++ لایک
پاسخ:
قـربونتتت 





با تشکر از حضور گرم شما
۰۳ دی ۹۵ ، ۱۳:۱۹ کانتر باحاله
ببخشید اموزش !!!!
پاسخ:
:))

حالا اگه خواستم دوباره فعال کنم چیکار کنم؟

۱۴ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۴۳ رسول ابراهیم پور
ببخشید من وقتی وارد بازی میشم خودش به صورت خودکار میره حالت آنلاین و وصل میشه به یه سرور آنلاین
وقتی کنسل میکنم و میخوام تنظیماتش رو عوض کنم مثل بخوام اسم خودم رو تو بازی عوض کنم ، وقتی اوکی میزنم باز هم میره توی سرور آنلاین
اگه راه حلی دارین کمکم کنین ممنون میشم
ببخشید من وقتی وارد کانتر میشوم صدام مدام پخش میشه تو بازی چی کار کنم که مایکم تو بازی قطع باشه با این که باید دکمه k رو بزنی تا بتونی حرف بزنی اما من بدون این که دکمه کی رو بگیرم صدام پخش میشه 
ببخشید من وقتی بازی میشم mini map منکه با کانفیگ قبلی تغییر کرده بود هنوز هم همونجوری هستش

این برنامرو نصب کردم چرا نمیتونم دیگه سی اف جی بزنم؟!؟!؟

سلام با این برنامهcfgرو غیر فعال کنی دوباره فعال میشه

یا اصلان چه طوری باید وسط بازی غیر فعال و فعال کنی

چطوری غیر فعالش کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی